onsdag 31. desember 2008

Nyttårstur


I dag er siste dag i året og i dag gikk vi tidlig ut for å se på soloppgangen. Men det var masse tåke, så sola så vi lite til. Men vi fikk vertfall en fin tur likevel. I dag var barna med også og de leker masse med meg.

Senere i dag løpte jeg og matfar en lengre tur rundt der vi pleier. Men for en gangs skyld var det min tur til å bli litt sliten i dag. Så de siste metrene hjem hadde jeg mest lyst å bare gå rolig og snuse. Nå ligger jeg og hviler meg litt ute i gangen etter middagen. Jeg veide meg i går, og nå veier jeg over 16 kg, og da trenger jeg mye mat!


Godt nytt og til alle andre hunder og katter. Hold for ørene for i dag kommer det til å smelle litt.

2 kommentarer:

Sheeba sa...

Hei Mikkel!
Her kommer en hilsen fra din søster på Vestlandet. Jeg heter Sheeba og syntes at du er blitt veldig flott og har en alle tiders hjemmeside. Du kan gjerne få noen bilder av meg. Ta kontakt med matmor på aheggh@online.no

Hilsen Sheeba

Sheeba sa...

Hei igjen!
Matmoren min ble litt inspirert av siden din og har laget en egen side for meg. Sjekk den på http://sheeba-1.webs.com

Hilsen Sheeba