søndag 23. november 2008

Dag 2


Mine nye matforeldre bor nesten helt ute i skogen og de liker å gå mye på tur noe som passer meg godt. Men de har også en katt som heter Kjell-Bjarne, og han er ikke så interessert i å prate med meg. Han vil ikke engang hilse, han bare står og freser mot meg. Jeg som er såå snill?


Nå har jeg bodd her i to dager og begynner å bli litt kjent. Jeg har allerede vært på to skogturer og gjett om det er mye å lukte på der da. Inne i varmen er det også mange spennende lukter og kjempemange leker er det der også. Jeg har bl.a. "fått" alle lekene til Kjell-Bjarne, selv den bittelille favorittmusa hans. Matfar sier at jeg egentlig ikke har fått den, men siden den er blitt full av hundesikkel, så vil ikke Kjellis ha den lenger. Hørt sånn sludder da, jeg som nesten ikke sikler en gang?

1 kommentar:

Tyta sa...

FOR en sinna pus!!!! Du er så tøff Kjellis.... :)