søndag 23. november 2008

Mitt nye hjem

Hei, jeg heter Mikkel Rev og er en liten blandingshund som har hatt en litt røff start i livet. Først ble jeg født, og det vet jo alle som er født at ikke er bare bare det heller. Men de jeh først bodde hos var ikke så flinke med meg og dermed var starten på mitt unge liv enda litt vanskeligere enn hva som er bra for en liten kar som meg. Derfor fikk jeg komme tilbake til pappa og broren min til vi fant noen andre mennesker som kunne ta litt bedre vare på meg.

Siden jeg er så søt, så tok det heldigvis ikke så lang tid før noen nye snille mennesker spurte matmor om de kunne få lov å passe på meg for resten av livet mitt. Matmor var nok litt skeptisk siden jeg allerede hadde vært litt uheldig, men etter nøye vurdering skulle det bli bra denne gangen og etter noen dager kom de for å hente meg.

På bildet snuser jeg litt rundt i mitt nye hjem.

Ingen kommentarer: