tirsdag 25. november 2008

Spennende i skogen


Nå har jeg bodd noen dager hos mine nye eiere og begynner å finne meg litt til rette. Jeg liker veldig godt å gå i skogen, for der er det så mye spennende å lukte på og utforske. Men det også litt av hvert som er litt skummelt også. Særlig bekker og vann er jeg litt skeptisk til. Den første dagen turte jeg nesten ikke hoppe over en pytteliten bekk som sildret over stien en gang. Men i dag hoppet jeg over, nesten uten å nøle noe som helst. Selv om det er mye spennende, så er det likevel tryggest å holde seg i nærheten av matfar. På bildet har jeg til og med fått lov å gå litt uten halsbånd. Da later jeg som jeg er en skummel ulv som ser ut over territoriet sitt. Men ikke si til noen at jeg egentlig ikke er så tøff som jeg ser ut, for jeg er egentlig bare en søt liten valp.

1 kommentar:

Tyta sa...

Han ser ut som en ulv, der han står. Gleder han seg til i kveld? Til å hilse på Hundemannen på Veum? :-)