onsdag 26. november 2008

Tur i Gamlebyen

I går snakket matmor og matfar med en som driver en hundeskole slik at de kunne få råd og tips om hvordan jeg kunne få det best mulig. Det var viktig å gi meg masse ro og hvile og ikke mase på meg. Dessuten var det viktig at jeg fikk se meg litt omkring og hilse på andre dyr og mennesker.
Derfor tok matfar meg med på tur til Gamlebyen i Fredrikstad i dag. Gjett om det var mye rart å se på der da? Masse fugler som fløy av gårde bare jeg boffa litt på dem. Hvis noen syns jeg er litt pysete, hva er vel dem da?? Jeg fikk også hilset på en stor golden retriever. Jeg var litt skeptisk, men etter å luktet litt sånn hør og bør, så var det greit. Men vi ble litt ivrige i leken og plutselig hadde vi hekta oss helt sammen i hundelenkene våre og måtte ha hjelp for å komme løs. Etterpå fikk jeg springe og leke oppe på vollene. Det var en gøy tur, men aller gøyest var det å skremme fuglene. De var redde de!

Ingen kommentarer: